Unregistered customer: Login | Register
Slovenčina English Deutsch Česky
Back
HomeČasté otázky

Časté otázky

Páči sa mi jeden produkt, ako si ho mám objednať?

Postup je jednoduchý a celý má iba pár krokov. Stačí si vybrať Váš tovar, kliknúť na tlačítko “Do tašky” a postupovať podľa sprievodcu, ktorý Vám pomôže s nákupom. Na výber máte nákup bez registrácie, kde stačí zadať Vaše osobné údaje, alebo sa môžete pri nákupe zaregistrovať, čím ušetríte čas pri vypĺňaní osobných údajov keď našu stránku navštívite v budúcnosti.

Ako zaplatím?

Možností je niekoľko. Tá najjednoduchšia je bankový prevod prostredníctvom Vašeho internetbankingu. Medzi ďalšie možnosti patrí možnosť dobierky. Pri platbe pomocou bankového prevodu prosím uveďte číslo Vašej objednávky ako variabilný symbol.

Kam a kedy mi príde objednaný tovar?

Tovar po dodaní od výrobcu odošleme na Vami zadanú adresu, ktorú ste uviedli pri vytváraní objednávky. Tovar zvyčajne doručujeme do 3-5dní od potvrdenia objednávky, ak sa tovar nachádza na našom skalde. V prípade, že tovar nemáme na sklade doručujeme zvyčajne do 3-4 týždňov. V prípade, že tovar bude pre Vás k dispozícii skôr budeme Vás hneď telefonicky informovať, tak aby sme s Vami mohli dohodnúť termín dodávky podľa Vašej časovej dispozície. V prípade akýchkoľvek zmien Vás budeme obratom informovať.

Čo ked tovar príde poškodený?

Tovar pri odosielaní prechádza dôkladnou kontrolou, ktorá má odhaliť všetky potencionálne nedostatky. Tovar odosielame vždy v 100% stave. Ak sa však aj napriek našej maximálnej snahe stane neštastie a tovar Vám bude doručený poškodený, tovar prosím nepreberajte od kuriéra. Za poškodenie po tom čo bol tovar doručený zodpovedáme v rámci reklamačných podmienok. 

Výrobok sa mi nehodí tak ako som uvažoval, môžem ho vrátiť?

Áno tovar môžete vrátiť do 7 dní od doručenia za podmienok určených podrobnejšie v obchodných podmienkach na našej stránke. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, v pôvodnom balení. Náklady spojené s vrátením nesie zákazník.

Budú moje osobné údaje chránené?

Našim cieľom je poskytovať 100% servis a k tomu patrí samozrejme aj uchovávanie dokonalého súkromia pre našich zákazníkov. Vaše údaje nebudú použité mimo nášho portálu, nebudú zneužité a ani ďalej predávané či vymieňané. 

Aké budem platiť poštovné?

Na doručovanie našich produktov používame služby Kuriéra a dodanie tovaru stojí 5-7EUR nakoľko sa vo väčšine jedná o veľkorozmerný tovar.

  • Kubikoff